In september 2020 ontstond er een samenwerking tussen Happy Talents en het Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis (ETZ) in Tilburg. Op dat moment was de eerste coronagolf voorbij en werd Happy Talents ingeschakeld ter voorbereiding van een tweede golf. De werkdruk van de eerste golf had zijn stempel gedrukt op de medewerkers van het marketing & communicatieteam. Indien er een tweede golf aan zou breken, zou er versterking moeten komen op de afdeling.
Het Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis is een topklinisch opleidingscentrum en traumacentrum. Met drie locaties in Tilburg en Waalwijk is het ETZ hét ziekenhuis voor alle inwoners van de regio Midden-Brabant, maar ook (ver) daarbuiten.
Het doel
Het beheren van de social mediakanalen van het ETZ en het creëren van relevante content op het juiste moment in de crisistijd.
Resultaten
- Relevante trendwatching met behulp van verschillende tools
- Webcare voor online vragen van verschillende stakeholders
- De ontwikkeling van relevante content om in te spelen op actualiteit
Case: Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis
Ben jij nieuwsgierig hoe deze resultaten voor het ETZ zijn behaald?
Download de volledige case!