Home » Cases » Zuyd Hogeschool

In 2020 kwam er een mooie samenwerking tot stand tussen Happy Talents en Zuyd Hogeschool. Vanwege de uitval van een vaste kracht waren zij tijdelijk op zoek naar een online marketeer. Ze zochten een marketeer die alle lopende campagnes kon overnemen en nieuwe campagnes kon opzetten voor de aankomende studiekeuze-events. Dit waren o.a. het proefstuderen en de open dagen. Door de coronacrisis werden deze dagen allemaal online georganiseerd, wat voor een extra uitdaging zorgde.

Het doel

In deze uitdagende periode bestaande campagnes binnen Social én Google Ads optimaliseren, met als doel om zoveel mogelijk nieuwe studenten te werven. 

Resultaten

  • De instroom van eerstejaarsstudenten is met 9.2% gestegen
  • Een duidelijker aanbod presenteren van studies bij Zuyd Hogeschool aan de studenten
  • De doelgroep beter bereikt via cross-channel tracking
  • Nieuwe studenten bereikt met videomateriaal

Case: Zuyd Hogeschool

Benieuwd wat Zuyd Hogeschool van de behaalde resultaten vond? Bekijk hier ons interview met Corine Castenmiller van Zuyd Hogeschool!

Download ‘m nu!




    Velden met een * zijn verplicht.

    Benieuwd wat Happy Talents voor jou kan betekenen?

    Daag ons uit!