De tweedaagse beurs ‘Webwinkel Vakdagen’ is het hart van de wereld omtrent e-commerce. Alle mogelijke partners van een webwinkel verzamelen zich binnen de Jaarbeurs in Utrecht en laten zich van hun beste kant zien. In deze gigantische hal vol met beursstands is alles omtrent het oprichten, optimaliseren en in stand houden van een webwinkel te vinden. Kortom, alle informatie voor een webwinkel.
Presentaties op de beurs
De Webwinkel Vakdagen zijn gevuld met interessante presentaties. Hierbij is er een hoofdzaal voor de keynote-speakers die gehost werd door de CEO van Thuiswinkel.org, Wijnand Jongen. Daarnaast zijn er elf zalen opgebouwd voor de kleinere presentaties. De presentaties variëren hierbij binnen alle onderwerpen, zoals een specifieke presentatie over de trends van SEO in 2020 tot de oprichting van het merk Tony’s Chocolonely. Iedere bezoeker kan hierdoor kiezen met welke informatie hij of zij naar huis gaat.
Happy Talents op de Webwinkel Vakdagen
Uiteraard waren wij als Happy Talents ook aanwezig op Webwinkel Vakdagen. Deze dag hebben we afgetrapt bij de stand van Happy Horizon, waarna we hiervan ook een presentatie hebben bezocht in samenwerking met Sacha en Manfield over e-mailmarketing. Na deze presentatie hebben we rondgelopen over de beurs en informatieve gesprekken gevoerd bij relevante stands. De middag hebben we afgetrapt met een presentatie van Jumbo omtrent de omnichannel benadering. De afsluiter van de dag was een inspirerende presentatie van Tony’s Chocolonely omtrent maatschappelijk ondernemen. Al met al een zeer informatieve dag.
Wil jij meer informatie over wat een Happy Talent kan betekenen voor jouw organisatie? Klik hier voor meer informatie.